Una delegació de Novelda formada per Sílvia Anna, Carles Sala, Berta Galiana, Ascen Alted i Antonio Abad ha participat en el 8é Congrés Nacional del BLOC celebrat el passat cap de setmana a València. Les ponències, aprovades per ampla majoria, aposten per una renovació i actualització del partit per a continuar sent útil en la defensa dels interessos valencians. D’ara endavant, el Bloc passa a denominar-se Més-Compromís.

Berta Galiana, llicenciada en Farmàcia i número 5 de la candidatura de Compromís per Novelda ara fa dos anys, s’integra com a coordinadora territorial en l’equip de la secretària general Àgueda Micó. Des del col·lectiu de Novelda es considera que la seua participació en la nova Executiva serà clau perquè Més-Compromís tinga una visió més propera de la realitat de les nostres comarques. Berta Galiana treballarà colze a colze amb els màxims representants institucionals del partit com ara Joan Baldoví (Congrés), Fran Ferri (síndic a les Corts), Vicent Marzà (Conseller d’Educació, Cultura i Esport), Gerard Fullana (portaveu a la Diputació d’Alacant) o Maria Josep Amigó (vicepresidenta de la Diputació de València). D’altra banda, l’exdiputada il·licitana Marian Campello es farà càrrec de l’àrea d’Acció Política.

Dins del procés d’obertura i creixement que s’ha marcat com a objectiu Més-Compromís, es pretén reforçar el suport i formació als grups municipals com el de Compromís per Novelda i també mantenir un diàleg constant amb els moviments socials.