Sílvia Anna ha sigut proclamada candidata a l’alcaldia de Novelda per a les eleccions municipals de 2019 durant una assemblea extraordinària del col·lectiu local de Compromís.

Els membres de Compromís per Novelda van aprovar la proposta de no celebrar eleccions primàries per a l’elecció de la candidatura a encapçalar la llista electoral, donant suport a Sílvia Anna per unanimitat i valorant positivament el seu treball com a portaveu del grup municipal durant esta legislatura.

L’actual regidora i portaveu del grup municipal de Compromís destaca d’esta legislatura que l’Alcalde no ha sabut treballar en favor dels veïns i veïnes, i un Ajuntament no té sentit si no treballa en benefici de la comunitat. “Si tenim en compte les dificultats que tenen els veïns i veïnes per a parlar amb alguns dels regidors i regidores o els escrits de peticions i protestes que es presenten i que sembla que mai arriben als regidors tenim una realitat d’un Ajuntament cada vegada més inaccessible per al poble”. Per això, afirma que li agradaria que Novelda “tinguera en mi una alcaldessa pròxima als problemes i inquietuds de la gent”.

Sílvia Anna encapçalarà de nou la llista municipal de Compromís, com ja ho va fer a les eleccions del 2015, mentre que la resta d’integrants de la llista electoral es decidirà pròximament.