Sílvia Anna -portaveu de Compromís Novelda- i Carles Sala -secretari d’Organització- han anunciat en roda de premsa que Compromís Novelda es presentarà amb el seu projecte propi a les eleccions municipals i a Les Corts Valencianes de maig de 2015.

Sílvia Anna ha agraït l’oferiment de Guanyem de formar part de la seua plataforma, però ha reivindicat que el projecte de Compromís és necessari per al canvi que necessita Novelda, amb un projecte que va més enllà de maig de 2015 i que és l’únic que defensa sense complexos el valencianisme no només cultural sinó també econòmic que permeta un major benestar per als novelders i les novelderes.

Carles Sala ha anunciat que Compromís Novelda farà primàries per al candidat a l’alcaldia i més endavant es triarà la resta de la llista. Sala ha animat a inscriure’s de manera gratuïta en els cens des de la pàgina web http://compromis.net/primaries per a poder votar en les primàries municipals, triar la candidatura a Presidència de la Generalitat  i ordenar la llista íntegra de Les Corts per Alacant.

• Cens obert fins el 21 de gener
  • Votació online del 28 al 30 de gener