El BLOC de Novelda torna a presentar-se a les eleccions. Estem en l’Ajuntament des de fa 24 anys perqè sempre hem tingut el suport de molts novelderes i novelders i hem treballat per no defraudar-los.

En estos quatre anys hem aconseguit fer realitat projectes per als ciutadans com l’Escola d’Adults “l’Illa dels Garroferets”, el Casal de la Joventut, el Centre Ocupacional per a Capaz, el Centre de dia per a malalts d’Alzheimer, la reforma del Santuari de Santa Maria Magdalena, els centres per als majors, la millora d’instal·lacions esportives i educatives i altres que han incrementat el benestar social de Novelda.

Tinc novament la satisfacció d’encapçalar una candidatura on s’uneix l’experiència amb la joventut. Som persones honestes com tu, amb la il·lusió de treballar per Novelda els pròxims quatre anys, amb nous projectes i idees.

Quedem a la teua disposició i esperem les teues aportacions amb interés i amb el compromís de fer-les possibles.

Víctor Cremades, candidat a l’alcaldia. Març 2011.

 


 

El BLOC de Novelda se vuelve a presentar a las elecciones. Estamos en el Ayuntamiento desde hace 24 años porque siempre hemos tenido el apoyo de muchos noveldenses y hemos trabajado para no defraudarlos.

En estos cuatro años hemos conseguido hacer realidad proyectos básicos para los ciudadanos como la Escuela de Adultos “l’Illa dels Garroferets”, el Casal de la Joventut, el Centro Ocupacional para Capaz, el Centro de dia para enfermos de Alzheimer, la reforma del Santuario de Santa María Magdalena, los centros para mayores, la mejora de las instalaciones deportivas y educativas, y otras que han incrementado el bienestar social de Novelda.

Tengo nuevamente la satisfacción de encabezar una candidatura donde se unen la experiencia con la juventud. Somos personas honestas como tu, con la ilusión de trabajar por Novelda los próximos cuatro años, con nuevos proyectos e ideas.

Quedamos a tu disposición y recibiremos tus aportaciones con interés y el compromiso de hacerlas posibles.

 

Víctor Cremades, candidato a la alcaldía. Marzo 2011.