Igual que altres anys, quan s’aproximen estes dates, el Grup Municipal Compromís per Novelda hem llançat una campanya de Nadal als mitjans locals i xarxes socials per a promoure l’economia local i les compres al xicotet comerç.

Amb el lema “Aquest Nadal fem gran Novelda, comprant al xicotet comerç” el Grup Municipal Compromís felicita les festes i l’inici de l’any a la ciutadania i insta a viure les festes en Novelda, perquè comprar al xicotet comerç local o eixir als locals d’oci i restauració del nostre poble té una repercussió positiva directa sobre l’economia de proximitat i la creació de llocs de treball, a més de donar vida i activitat a Novelda. “Sense eixir fora, podem trobar-ho tot i a més ens aprofitem d’una atenció personalitzada” ha explicat el regidor Carles Sala en la roda de premsa de presentació, en què li acompanyava la portaveu Sílvia Anna.

En estos dies en què augemnta el consum, el Grup Municipal Compromís també vol fer una crida a un consum responsable i a l’hora de triar, apostar sempre per aquells productes que són més sostenibles socialment o mediambiental.

Vídeo campanya (telenovelda): “Aquest Nadal fem gran Novelda comprant al xicotet comerç”: https://youtu.be/LsPK6Dhox4g

Roda de premsa de presentació de la campanya (Novelda Digital): https://www.youtube.com/watch?v=68d-O6InBtU