El novelder Carles Sala serà el nou secretari comarcal i Sílvia Anna serà la representant de la comarca al Consell Nacional.

En la seu de Compromís per Novelda es va celebrar passat dilluns 11 de juliol el Congrés Comarcal del Bloc, tal i com marquen els estatuts del partit, que s’han decelebrar congressos comarcals i locals -que tindran lloc pròximament- després del Congrés Nacional celebrat el passat mes de maig.

Hi han participat militants de Novelda, Elda, Monòver i Petrer per tal d’aprovar l’informe del secretari ixent, David Navarro (exregidor petrerí), que va ser aprovat per unanimitat i per triar el nou Consell Comarcal.

Carles Sala Penalva, regidor de Compromís en l’Ajuntament de Novelda va ser elegit el nou secretari comarcal, David Navarro ocuparà ara la secretaria d’Organització i Sílvia Anna, portaveu de Compromís en l’Ajuntament de Novelda, la de Finances. La noveldera Malena Cremades serà la nova secretària de Comunicació.

La nova executiva també aposta per la renovació amb la incorporació de nous militants: Clara Garcia, de Novelda, s’ocuparà d’Acció Electoral i Implantació; Sergi Alonso, de Monòver, de Política Municipal i Institucional, i el jove Alfred Pérez d’Elda de Sectorials.