En el plenari ordinari de gener de 2016 es van tractar els següents assumptes:

• Desestimació de les al·legacions presentades a l’ordenança fiscal que regula la taxa per la celebració de matrimonis civils. Compromís va votar a favor perquè les al·legacions presentades no corresponien a esta ordenança i va recordar a l’Equip de Govern el seu compromís de regular l’ús dels espais públics per a evitar les desigualtats denunciades entre els matrimonis civils i religiosos.
  • Creació del Consell de la Policia Local i aprovació del seu reglament. En este punt, ens vam abstindre ja que l’Equip de Govern no va tindre en compte la nostra proposta d’incloure els representants dels grups polítics municipals de l’oposició en el Consell.
  • Creació del Consell Local contra la Violència de Gènere i aprovació del seu reglament. Aprovat per unanimitat. El grup Compromís va presentar tant en la comissió informativa prèvia com el plenari propostes de millora en la composició d’aquest Consell Local.
  • Sol·licitud de compensació Aquàlia. Es va aprovar la compensació del deute amb Aquàlia per l’increment de preu de 2015 amb càrrec al Pla d’Actuacions i Renovació de la Xarxa, Compromís es va abstindre perquè va criticar la inacció, fins ara tant d’este equip de govern com de l’anterior i perquè no s’haguera explicat el problema als grups de l’oposició fins a portar-lo al plenari, a pesar que l’Equip de Govern fa mesos que era coneixedor d’esta tema.
  • Desestimació de les al·legacions a la plantilla de personal i als pressupostos presentades pel sindicat UGT i pel ciutadà (militant del PSOE) Benigno Martínez. Compromís es va abstindre en aquestes votacions perquè, sense entrar a valorar els informes tècnics que desestimen les al·legacions, molts dels punts al·legats són compartits per nosaltres i ja els vam denunciar durant l’anterior plenari d’aprovació de pressupostos (falta de transparència i diàleg, inexistència de convenis amb associacions socials per a 2016, falta de sensibilitat social,…)

Precs presentats per Compromís

Preguntes escrites presentades per Compromís