Després de vint-i-quatre anys com a regidor a l’Ajuntament de Novelda, Víctor Cremades va rebre el passat divendres un homenatge per part de tots els companys i companyes del Col·lectiu del Bloc de Novelda a la seua llavor i dedicació al partit i, sobretot, al poble de Novelda.

A aquest acte no van voler faltar tant amics de tota la vida com companys i companyes de distints partits i de diferents corporacions locals. A més a més, van acudir representants del Bloc a nivell provincial i autonòmic.

Víctor, que va arribar a l’Hotel Palacios completament enganyat, va agrair de cor l’acte i va qualificar el dia com un dels més feliços de la seua vida.

L’acte va culminar amb la visualització d’un vídeo retrospectiu -que podeu veure més avall-, diferents parlaments de companys així com el lliurament d’una placa commemorativa en agraïment per mantenir durant tants anys, a nivell institucional, encesa la flama del valencianisme i la defensa del territori i de la cultura a Novelda.