Des de Compromís, valorem positivament la campanya promocional de la Generalitat “Quin comboi” per a fomentar el consum de fruites valencianes davant el possible efecte del vet rus als productes de la nostra terra. Esta campanya adduïx a l’originalitat de les paraules valencianes, com “comboi” per a promoure el consum dels nostres productes com el caqui, la mangrana o els cítrics.

Compromís Novelda, a través del grup parlamentari de Coalició Compromís en les Corts Valencianes, preguntarem als responsables de la Conselleria d’Agricultura, Pesca, Alimentació i Aigua, si tenen pensat incloure pròximament el raïm en esta campanya, i en cas contrari els proposem fer-ne una nova versió incloent altres productes valencians que es troben ara en plena temporada com el raïm de les Valls del Vinalopó o l’ametlla (conreada en moltíssimes comarques) i el seu producte derivat estrella, el torró de Xixona, tan importants estratègicament de cara al Nadal.

Vicent López, responsable de política municipal de Compromís Novelda, ha instat els responsables de la Generalitat a “comboiar” també les comarques del sud en esta campanya per a fomentar els nostres productes típics i també l’economia local, ja que tindrà un efecte positiu en el sector agrícola del raïm i l’ametlla així com en les empreses d’espècies novelderes que servixen canyella i sèsam als fabricants de torró.

raïm

COMPROMÍS NOVELDA PIDE A LA CONSELLERIA D’AGRICULTURA QUE INCLUYA LA UVA Y LA ALMENDRA EN LA CAMPAÑA “QUIN COMBOI”

Desde Compromís, valoramos positivamente la campaña promocional de la Generalitat “Quin comboi” para fomentar el consumo de frutas valencianas ante el posible efecto del veto ruso a los productos de nuestra tierra. Esta campaña se basa en la originalidad de las palabras valencianas, como “comboi” para promover el consumo de nuestros productos como el caqui, la granada o los cítricos.

Compromís Novelda, a través del grupo parlamentario de Coalició Compromís en les Corts Valencianes, preguntaremos a los responsables de la Conselleria d’Agricultura, Pesca, Alimentació i Aigua, si tienen pensado incluir próximamente la uva en esta campaña, y en caso contrario les proponemos hacer una nueva versión incluyendo otros productos valencianos que se encuentran ahora en plena temporada como la uva de les Valls del Vinalopó o la almendra (cultivada en muchísimas comarcas) y su producto derivado estrella, el turrón de Xixona, tan importantes estratégicamente de cara a la Navidad.

Vicent López, responsable de política municipal de Compromís Novelda, ha instado a los responsables de la Generalitat a “comboiar” también las comarcas del sur en esta campaña para fomentar nuestros productos típicos y también la economía local, ya que tendrá un efecto positivo en el sector agrícola de la uva y la almendra así como en las empresas de especias noveldenses que sirven canela y ajonjolí a los fabricantes de turrón.