Des del 1987 defensem els valors de l’esquerra, el valencianisme i l’ecologisme a l’Ajuntament de Novelda. Des d’aleshores hem passat per diverses etapes, primer com a Unitat del Poble Valencià, després com a BLOC Nacionalista Valencià i actualment dins la Coalició Compromís.

Des de 1987 fins a 2011 el Bloc ha tingut representació a l’Ajuntament de Novelda, sota el lideratge de Víctor Cremades. Actualment, encara que no tenim representació a l’Ajuntament, des del nostre partit seguim treballant per Novelda i aportant idees i propostes en benefici de les novelederes i els novelders.

Des de 2011 el Bloc ha dut a terme, a tots els nivells, una gran renovació, a banda de l’enriquiment que suposa la confluència de persones, idees i projectes en la coalició Compromís.

En la tardor de 2012, 4 delegats de Novelda (Juli Martínez, Sílvia Anna, Vicent López i Carles Sala), van participar al VI Congrés Nacional del BLOC, que tingué lloc a la Ciutat de València, on l’executiva liderada per Enric Morera va ser reelegida per ample consens i es va apostar per continuar construint l’alternativa de govern dins la Coalició Compromís.

Així, el col·lectiu de Novelda ha participat activament a nivell comarcal per a crear Coalició Compromís “les Valls del Vinalopó”, que va ser presentat en gener de 2013 i en febrer de 2013 hem constituït l’assemblea local de Compromís per Novelda i presentat la nova Comissió Executiva Local

Portaveu local i Comunicació: Sílvia Anna
Organització i Representant al Consell General de Compromís: Carles Sala
Institucional: Vicent López