Després del procés de primàries obertes del passat mes de gener en què vam triar la llista de Compromís per a les Corts Valencianes, encapçalada per la diputada Mònica Oltra, i la candidata a l’alcaldia de Novelda, la publicista Sílvia Anna, jove compromesa amb el nostre poble, la nostra llengua i les nostres tradicions, el col·lectiu de Compromís per Novelda convoca una assemblea oberta per al pròxim dimarts 31 de març en què triarem la resta de la candidatura local.

Durant estos mesos, els membres i simpatitzants de Compromís per
Novelda han estat treballant en el programa electoral amb l’aportació de les associacions locals i novelderes i novelders a títol individual. Per a este propòsit hem organitzat diverses assemblees obertes, així com el mapa de propostes en la pàgina web (novelda.compromis.net) i la campanya “Torna a somriure” per a replegar idees i opinions. Este programa que presentarem en breu recull més d’un centenar de propostes per a millorar el nostre poble, i seguirà obert a aportacions.

La candidata a l’alcaldia Sílvia Anna, ha animant els novelders i novelderes a seguir participant amb les seues visions i inquietuds per a elaborar el millor pla de govern possible per a l’Ajuntament de Novelda i també a participar en l’assemblea del pròxim dimarts, 31 de març, a les 20:00 hores, en la seu de Compromís (C/ Francisco Santo 61, tradicionalment conegut com carrer Empedrat, cantó amb el carrer Sentenero) on decidirem democràticament i entre tots la llista de Compromís per Novelda per a les eleccions municipals del 24 de maig.