Compromís per Novelda, una vegada coneguda la resolució del DOGV per la qual se suprimeixen dues unitats d’Educació Infantil en els Col·legis Públics Gómez Navarro i Alfonso X, acusa el Partit Popular de voler liquidar l’ensenyament públic en la nostra ciutat. A pesar de la mobilització ciutadan, una de les més grans que es recorden, en contra de la supressió de les dues línies d’Educació Infantil abans esmentades, el Partit Popular ha fet oïdes sordes al clam popular i al Ple del nostre Ajuntament, menyspreant, de moment, la voluntat de tot un poble, a diferència del que ha ocorregut en pobles propers com és el cas de Villena i Sax, on s’ha rectificat i no se suprimiran unitats d’Infantil. En el cas de Novelda, sembla que la nostra localitat compta poc per al PP i continua amb la seua decisió de suprimir ambdues unitats.

Des de Compromís volem fer arribar a l’opinió pública el nostre més absolut rebuig a esta injusta decisió que suposarà a mitjà termini el tancament del Gómez Navarro i la reducció a una sola línia educativa del Alfonso X, així com exigir al Partit Popular una rectificació en tota regla, de manera que es mantinguen les dues unitats d’Infantil per al pròxim curs escolar.

Des del Grup Parlamentari Compromís en les Corts Valencianes intentarem per tots els mitjans evitar que s’apliquen estes supressions. Així mateix, volem manifestar la nostra solidaritat amb les AMPAs dels col·legis públics de Novelda i amb la comunitat educativa en general.

COMPROMÍS NOVELDA SE OPONE AL CIERRE DE UNIDADES DE INFANTIL

Compromís Novelda, una vez conocida la resolución del DOGV por la que se suprimen dos unidades de Educación Infantil en los Colegios Públicos Gómez Navarro y Alfonso X, acusa al Partido Popular de querer liquidar la enseñanza pública en nuestra ciudad. A pesar de la movilización ciudadana, una de las mayores que se recuerdan, en contra de la supresión de las dos líneas de Educación Infantil antes citadas, el Partido Popular ha hecho oídos sordos al clamor popular y al Pleno de nuestro Ayuntamiento, despreciando, de momento, la voluntad de todo un pueblo, a diferencia de lo ocurrido en pueblos cercanos como es el caso de Villena y Sax, en donde  ha rectificado y no suprimirán unidades de Infantil. En el caso de Novelda, parece que nuestra ciudad cuenta poco para el PP, y continúa con su decisión de suprimir ambas unidades. Desde Compromís queremos hacer llegar a la opinión pública nuestro más absoluto rechazo a esta injusta decisión que supondrá a medio plazo el cierre del Gómez Navarro y la reducción a una sola línea educativa del Alfonso X, así como exigir al Partido Popular una rectificación en toda regla, de manera que se mantengan las dos unidades de Infantil para el próximo curso escolar.
Desde el grupo parlamentario Compromís en les Corts Valencianes se intentará por todos los medios evitar que se apliquen esas supresiones.

Compromís -Novelda queremos mostrar nuestra solidaridad con las AMPAs de los colegios públicos de Novelda y con la comunidad educativa en general.