Bloc-Compromís per Novelda valora molt negativament la decisió que ha fet pública la Conselleria d’Educació d’eliminar 187 aules d’Educació Infantil d’arreu del País Valencià, entre les quals hi ha dos aules d’Educació Infantil de Novelda, una del CP Gómez Navarro i altra del CP Alfonso X el Sabio.

Des de la coalició creem que es tracta d’un atac en tota regla a l’ensenyament públic que porta dos anys patint tot tipus de retallades, tant de personal, especialment en els centres d’Immersió Lingüística, com econòmiques. Amb l’eliminació d’estes dos aules en la nostra ciutat, el que realment pretén la Conselleria d’Educació és el tancament del CP Gómez Navarro i una de les dos línies d’ensenyament del CP Alfonso X el Sabio, en favor de l’ensenyament concertat.

És per això que Compromís se suma a les mobilitzacions convocades per mestres i pares de l’ensenyament públic de Novelda i requereix al regidor d’Educació i a l’alcaldessa de Novelda que es deixen la pell lluitant per evitar que s’eliminen les dos aules dels nostres centres educatius.

 

BLOC-COMPROMÍS SE OPONE AL CIERRE DE DOS AULAS DE INFANTIL EN NOVELDA

Bloc-Compromís per Novelda valora muy negativamente la decisión hecha pública por la Conselleria de Educación de eliminar 187 aulas de Educación Infantil en todo el País Valenciano, entre las cuales hay dos aulas de Educación Infantil de Novelda, una del Colegio Público Gómez Navarro y otra del Colegio Público Alfonso X el Sabio.

Desde Compromís creemos que se trata de un ataque en toda regla a la educación pública que lleva dos años sufriendo todo tipo de recortes, tanto en personal, especialmente en los centros de inmersión lingüística, como económicos. Con la eliminación de estas dos aulas de nuestra ciudad, lo que realmente pretende la Conselleria de Educación es el cierre del CP Gómez Navarro y una de las dos líneas de enseñanza del CP Alfonso X el Sabio, en favor de la escuela concertada.

Es por eso que Compromís se suma a las movilizaciones convocadas por los maestros y padres y madres de la educación pública de Novelda y requiere al concejal de Educación y a la alcaldesa de Novelda que se dejen la piel luchando para evitar que se eliminen las dos aulas de nuestros centros educativos.