Compromís per Novelda vol felicitar la professora noveldera, Dèlia Amorós i Pinos, per haver participat en el magnífic documental #NosaltresElsValencians, produït per Barret Films i emés el passat 29 d’octubre per TV3.
Este reportatge documental presenta una visió del país i de la societat valenciana dignes de ressaltar des del punt de vista de la nostra formació política, ja que evidencia que cultura, llengua, economia i drets socials formen un tot que els valencians hem d’ajudar a preservar, perquè està en joc el nostre futur col•lectiu.
Per estes raons, Compromís per Novelda considera que és un privilegi que una veïna nostra haja format part d’este treball tan dignificador del nostre poble, més encara en esta època en què els valencians patim tan gran descrèdit per culpa de la ineptitud dels nostres governants. Per això, reiterem la nostra felicitació a Dèlia Amorós i mostrem la nostra alegria perquè Novelda haja estat representada en eixe documental.