El passat cap de setmana (29 i 30 de setembre) va tindre lloc a la ciutat de València el 6é Congrés del Bloc, al qual van assistir 6 delegats en representació de la comarca del Vinalopó. En un moment en què els partits polítics estan més allunyats que mai de la ciutadania i fins i tot es consideren un problema, el Bloc seguix adaptant la seua organització per a continuar liderant el projecte de Coalició Compromís, que ha sabut situar-se al costat de la societat valenciana, que estima la seua terra i creu en una altra forma de fer política, al servei de les persones.

L’informe de gestió del secretari general i síndic de Compromís a les Corts,  Enric Morera, es va aprovar amb un 85,5% dels vots i la nova executiva va obtindre el recolzament del 88% dels delegats. El Bloc reforça així l’objectiu de consolidar l’Espai Valencià de Progrés, que es concreta en la Coalició Compromís, fonamental per al present i el futur del poble valencià.

El diputat de Compromís al Congrés, Joan Baldoví, va conversar amb els delegats novelders Vicent López, Carles Sala, Sílvia Anna i Juli Martínez, i va reivindicar la felicitat com una actitud vital que entronca amb l’objectiu del Bloc de lluitar per un horitzó de vida digna per a totes les persones. Este objectiu situa el benestar de les persones en el centre de l’acció política i proposa superar l’actual escenari de crisi amb l’economia del bé comú, sistema que Bloc-Compromís aplica amb excel·lents resultats en poblacions com Ontinyent o Muro.

El Bloc també va acordar reclamar per unanimitat un finançament just per a la nostra terra, maltractada i quasi humiliada en els nous pressupostos presentats pel Govern d’Espanya. Així mateix, es va posicionar en contra de la recentralització de competències i va defendre un major grau d’autogovern, que, gestionat amb eficàcia, garantisca els drets socials i el benestar de tot el poble valencià.

El Bloc apuesta por un horizonte de vida digna para todas las personas


El pasado fin de semana (29 y 30 de septiembre) tuvo lugar en la Ciudad de Valencia el 6º Congreso del Bloc, al cual asistieron 6 delegados en representación de la comarca del Vinalopó. En un momento en que los partidos políticos están más alejados que nunca de la ciudadanía e incluso se consideran un problema, el Bloc sigue adaptando su organización para continuar liderando el proyecto de Coalició Compromís, que ha sabido situarse al lado de la sociedad valenciana, que estima su tierra y cree en otra forma de hacer política, al servicio de las persona.

El informe de gestión del secretario general y portavoz de Compromís en les Corts, Enric Morera se aprobó con un 85,5% de los votos y la nueva ejecutiva obtuvo el respaldo de 88% de los delegados. El Bloc refuerza así el objetivo de consolidar el Espacio Valenciano de Progreso, que se concreta en la Coalició Compromís, fundamental para el presente y futuro del pueblo valenciano.

El diputado de Compromís en el Congreso, Joan Baldoví, conversó con los delegados noveldenses Vicent López, Carles Sala, Sílvia Anna y Juli Martínez y reivindicó la felicidad como una actitud vital que entronca con el objetivo del Bloc de luchar por un horizonte de vida digna para todas las personas. Este objetivo sitúa el bienestar de las personas en el centro de la acción política y propone superar el actual escenario de crisis con la economía del bien común, sistema que Bloc-Compromís aplica con excelentes resultados en poblaciones como Ontinyent o Muro.

El Bloc también acordó reclamar por unanimidad una financiación justa para nuestra tierra, maltratada y casi humillada en los nuevos presupuestos presentados por el Gobierno de España. Asimismo, se posicionó en contra de la recentralización de competencias y se defendió un mayor grado de autogobierno que, gestionado con eficacia, garantice los derechos sociales y el bienestar de todo el pueblo valenciano.