Com cada any el BLOC JOVE conmemora el dia 8 de Març, Dia de la Dona”

Nosaltres, les dones som el futur de la societat i la política. Seguim lluitant per els nostres drets i per la igualtat. Però en el segle XXI les dones seguim patint la violència, els treballs en precari i en aquesta crisis nosaltres som les més afectades. Cal recordar que en altres països les dones estan esclavitzades i algunes encara patixen la tortura de l’extirpament de clítoris.

Aquesta crisis la estem pagant sobretot les dones, les retallades en tots els aspectes, laborals, socials, dels nostres drets. Sembla que som les primeres que hem de patir aquest sistema capitalista. Les primeres que estem a la cua del atur som nosaltres.

El BLOC JOVE encoratja a participar per canviar aquest sistema que ens afecta,hem de treballar en la política, no sols en la d’igualtat, sinó en tota. Militar en partits polítics i ajudar a realitzar el canvi de aquesta societat. Perquè les dones som molt importants.

Denunciem la discriminació cap a les dones lesbianes, bisexuals o transsexuals. I sobretot el BLOC JOVE demana que aquestes dones es visibilitzen. Fent política o sortint al carrer a manifestar-se. Però no podem deixar de cridar que som dones i que estem compromeses en aquesta societat per fer-la millor!

Amb el treball de tots i totes podrem canviar l’actual model social i econòmic incapaç de donar resposta a les nostres necessitats i aquest canvi només serà possible en una societat més democràtica en la què els ciutadans i ciutadanes tinguen major protagonisme en les decisions polítiques, on el respecte per la diversitat siga l’estendart que ens cohesione.

Per això nessecitem “DONES LLIURES EN UN PAÍS LLIURE”.

Secretaria d’Igualtat Bloc Jove